יום שלישי, 22 בינואר 2013

פנדה או גריזלי?

אני אתחיל את זה כמו שאני אוהב לשמוע את זה בתוכנית האהובה עליי "מצב האומה":

זה מעולה שגוגל כל הזמן מעדכנים וכל הזמן יורים לכל הכיוונים עם האלגוריתם שלהם על מנת להוריד ולהעלות אתרים בצורה האורגנית..........

  • כן אבל הם חייבים לעשות את זה כל שעתיים?!
  • כן אבל זה חייב לקרות ימים לפני הבחירות, בניתי על לקדם את יאיר לפיד באורגני
  • כן אבל אלו עדכונים גדולים וחייתיים מידי בשביל חיה כמו פנדה, אי אפשר לקרוא לזה "עדכון תנין" כלומר כמו חיה שבאה מלמטה בלי שנרגיש ואז מורידה לנו את הרגליים ואת החמצן?
  • כן אבל קידום אתרים בגוגל זהו לא רצח סדרתי, אנחנו בסך הכל מנסים לתת ללקוחות שלנו את האוכל הביתה, וכן אנחנו מודעים לכך שהוא פותח 152 חשבונות נפרדים בפייסבוק רק בשביל לעשות לעצמו לייק, זו לא נרקיסיסטיות - זה קידום אתרים "אפור" (עד שיהפוך גם הוא שחור בעדכון הבא)
תבינו, זה באמת חשוב לדעת מתי לקצץ את הרגליים של חברות קידום האתרים על מנת שלא יקומו שרלטנים ואוכלי פורומים כל יום בהיר חדש אבל זה באמת חייב להיות כזה קיצוני?!

אל תתנו לעדכונים עם שמות חמודים להוריד לכם את המפרשים, יותר מ5 חברים לתחום התקשרו אליי בבקרים האחרונים בטענה שעפו להם אתרים, אני חייב לציין (וסליחה על השחצנות) לא זז לי עפעף אחד מהעדכון, אני חושב שאני מקדם טוב רק בגלל שאני מקדם זהיר מידיי, מה שנקרא "מקדם אשכנזי". בסך הכל רוצה להראות לגוגל קישורים רלוונטיים בלבד, פעילות חברתית במדיה החברתית, דיבור הוגן ונכון באתרי שותפים ורק בצורה עדינה, מעדיף לאט ובטוח מאשר מהר עם חשש בכל בוקר מחדש למצוא אותי באחד מעדכוני הגריזלי שמחכה לי בפינה של היום הבא...

קידום איטי עם מחקר מילות מפתח מכוון למטרה יכול לתת תוצאות לטווח הרחוק יותר ממה שמכירים בשוק למשל במקום לאחר 3 חודשי קידום לראות תוצאות היו לי אתרים שקיבלו תוצאות רק לאחר חצי שנה, ויותר אבל תשאלו אותם איפה הם היום... :)

נתראה בעדכון הפלאפי הבא...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה